Завдяки дітям хочеться жити ( Мухаммед Алі)

 

                            Олена    ГОРБАТЮК

Дата народження:  28.07.1964

Освіта:  вища

Спеціальність за дипломом:

учитель української мови та літератури

Посада: вихователь

Стаж роботи:    33 роки

Категорія: «Спеціаліст  І  категорії»

О, вихователь, ти даруєш світло,

Ти вчиш любові, мудрості і доброти,

Щоб у малих серденьках було завжди літо

Без смутку, прикрості і самоти!

Розмірковуючи про свій життєвий шлях, я чудово розумію, що не можу провести  грань, де закінчується моя робота і починається особисте життя. Це, напевно, і є моя дорога…  Мені  подобається  бути вихователем….

Людина стає вихователем не після закінчення педагогічного вузу, а в результаті багаторічного спілкування з дітьми. Що значить для мене бути вихователем? Це можливість кожного дня спілкуватися з дітьми,  відкриваючи для себе нове в їх характері та поведінці. Змінюються діти – змінююся і я разом  з ними. Мені подобається розмірковувати про світ очима дітей, знаходити в ньому радість і задоволення. Кожна дитина – це маленький всесвіт, і правильно дібравши ключик, можна виховати особистість.

Працюючи з дітьми, велику увагу приділяю заняттям, на яких діти вчяться мислити, аналізувати,  робити висновки, відрізняти добре від поганого. Цим вимогам відповідає використання у моїй практиці інтегрованих занять. І найголовнішим є, щоб заняття стали натхненною, захоплюючою працею для дитини, щоб дивувало, будило, розкривало широке поле діяльності. У цьому мені допомагає досвід  доктора педагогічних наук, професора кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Наталі Василівна Гавриш.

Моє життєве кредо: «Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява.  Візьми усмішку і подаруй її тому, хто її потребує. Візьми доброту і віддай її кожному, хто не має її. Візьми любов і неси   її світові».      

Моє педагогічне кредо: «До кожної дитини ключ знайти,

                                            У праці результат хороший мати

                                             Упевнено і творчо до мети іти, 

                                           З любов′ю серце дітям віддавати».

Я впевнена, що малечі треба давати тільки найкраще. Які б не були важкі життєві ситуації, яким би   хмурим не був настрій – все лікують невимушені  посмішки діток, їхня радість при зустрічі. Коли починаєш бачити, що дитина, завдяки твоїм зусиллям, стає добрішою, слухнянішою, розумнішою – є велике бажання працювати…

Хіба будуть мати вагу безсонні ночі, скромна зарплатня, зірваний голос, у

порівнянні  із тим, що твій вихованець гарно розповів вірш на святі, подякував тобі за все, подарував  квіти, поступився старшим місцем в автобусі, приємно здивував батьків новими    знаннями…

Заради таких чудових моментів – варто працювати вихователем!